جدیدترین اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان

جدیدترین اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان

جدیدترین اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان پیشنهاد ویژه

  • تدوین آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان در دستور کار قرار دارد
  • فرصت مجدد برای بارگذاری مدارک جدید در سامانه رتبه‌بندی معلمان
  • تمدید مهلت اعتراض به رتبه‌بندی معلمان فقط برای این گروه
  • تمدید فرصت بارگذاری مدارک رتبه‌بندی معلمان تا ۱۱ اردیبهشت

به گزارش منیبان؛ علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع رتبه بندی معلمان به صورت هفتگی دنبال می‌شود که در مرحله دوم یعنی ارتقا با کمترین چالش و مشکل دنبال شود.وزارت آموزش و پرورش ۱۳ آبان ماه جاری از آغاز فرآیند رتبه‌بندی و تعیین رتبه برای معلمان جدید استخدام، افراد جامانده از رتبه‌بندی و معلمانی که تاکنون موفق به کسب رتبه آموزشیار معلم نشده‌اند، خبر داد.در این بخشنامه که علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کرد، آمده است: در اجرای مواد ۱ و ۵ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان، فرآیند ارزیابی معلمان برای آن دسته از معلمانی که در ارزیابی اولیه حداقل امتیاز لازم برای کسب رتبه آموزشیار معلم را کسب نکرده‌اند و در شرایط عدم احراز رتبه (فاقد رتبه) هستند و یک سال از تاریخ اولین تأیید هیات ممیزه آنان می‌گذرد، اجرایی شده است.تاکنون ۹۹۳ هزار و ۵۰۸ معلم تاکنون رتبه‌بندی شده‌اند.



Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *