درخواست انجمن صنفی روزنامه‌نگاران از پزشکیان و اژه‌ای

درخواست انجمن صنفی روزنامه‌نگاران از پزشکیان و اژه‌ای

درخواست انجمن صنفی روزنامه‌نگاران از پزشکیان و اژه‌ای پیشنهاد ویژه

  • واکنش رسمی دولت پزشکیان به خبر ۵ سال حبس دو خبرنگار زن
  • واکنش رئیس جبهه اصلاحات به خبر پنج سال حبس برای دو روزنامه نگار زن
  • الهه محمدی و نیلوفر حامدی آزاد شدند+ اولین عکس های پس از آزادی
  • احکام بدوی نیلوفر حامدی و الهه محمدی صادر شد؛ الهه محمدی 6 سال و نیلوفر حامدی 7 سال حبس

به گزارش منیبان، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران اعلام کرد: خبر ابلاغ حکم پنج سال حبس نیلوفر حامدی و الهه محمدی، دو تن از اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، باعث نگرانی روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه شد و در پی آن پویش‌های گوناگونی برای پیشگیری از اجرای حکم به راه افتاد.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران ضمن اعلام نگرانی خود از اجرای احتمالی این حکم، به اطلاع اعضای خود می‌رساند برای پیشگیری از وقوع این اتفاق، از دو مسیر موضوع را به اطلاع ریاست محترم جمهوری و ریاست محترم قوهٔ قضاییه رساند و مجدانه از آنها درخواست کرد برای توقف اجرای حکم به ماجرا ورود پیدا کرده و همهٔ تلاش خود را در این زمینه به کار ببندند.

از آنجا که این دو روزنامه‌نگار از اتهام اصلی‌شان که ارتباط با دولت‌های متخاصم بود تبرئه شده‌اند و منطقا مشمول عفو سراسری اعلام شده بوده‌اند، بازگشت آنها به زندان قابل دفاع نیست.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران همچنان مصرانه از رییس قوهٔ قضاییه می‌خواهد از اختیارات خود برای تعلیق حکم این دو روزنامه‌نگار استفاده کند.



Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *