این زن و شوهر بیمار دختران را به خانه می بردند و به طرز فجیعی می کشتند/ عکس

این زن و شوهر بیمار دختران را به خانه می بردند و به طرز فجیعی می کشتند/ عکس

این زن و شوهر بیمار دختران را به خانه می بردند و به طرز فجیعی می کشتند/ عکس بیشتر بخوانید:

  • این زن جوان وقتی هوس قتل می کرد، با کمک شوهرش دختران را شکنجه و بعد می کشت/ عکس
  • قاتل سریالی ۱۹۰ کودک کشته شد/ عکس
  • افشای راز زن خائن همه را متعجب کرد!
  • چگونه قاتل شیما دختر 16 ساله تهرانی از زندان آزاد شد/ اعترافات وحشتناک قاتل/ عکس

به گزارش منیبان به نقل از همشهری آنلاین، قاتلی که نامش در فهرست مخوف‌ترین قاتلان زن سریالی به ثبت رسیده «رزماری وست» نام دارد. رزماری اهل انگلستان بود، البته او به تنهایی دست به قتل نمی‌زد بلکه بعضی وقت‌ها شریک جرم هم داشت و به کمک همسرش، «فرد وست» از آوریل ۱۹۷۳ تا آگوست ۱۹۷۹، ۱۲ زن جوان را پس از شکنجه بسیار به کام مرگ فرستاد.

هنگامی که هوس کشتن یک نفر به سر رزماری می‌زد، به همراه همسرش در منطقه گلوسستر انگلستان آن‌قدر پرسه می‌زد تا زن جوانی را به دام بیندازد که البته یکی از این قربانیان برحسب اتفاق، «هیتر» – دختر «فرد» از همسر سابقش- بود. در پرونده او و همسرش اشاره شده است که هر دو نفر دچار سادیسم بودند.

قتل

با این حال آنها ۲۰سال آزادانه زندگی کردند تا اینکه در سال ۱۹۹۴، تحقیقات پلیس با یافتن بقایای مدفون شده اجساد در محل وقوع جنایت‌ها یعنی خانه رزماری به نتیجه رسید و رزماری وست در سال ۱۹۹۵ متهم به قتل ده زن شد اما به دلیل داشتن بیماری روانی به اعدام محکوم نشد و گفته می‌شود که قاضی حکم زندان او را تا سال ۲۰۱۹ صادر کرده است. رزماری در آن زمان ۶۶ ساله خواهد شد.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *