اعتراف شیخ حسین انصاریان در شب قدر؛ از مردم خجالت می کشم منبر بروم پیشنهاد ویژه
- چرا وقتی استاد انصاریان منبر میروند مردم در خیابانها روی زمین می نشینند و به سخنان او گوش میدهند اما به حرف مسئولین گوش نمی دهند
- همه کسانیکه دین زمینی را به جای دین اسلام قرار دادند و از آن پیروی کردند جهنمی خواهند بود
- شیخ حسین انصاریان خطاب به پزشکیان: آنهایی که شما را رنجیده کردند ببخشید/ واکنش پزشکیان + ببینید
- عکسی از مسعود پزشکیان و شیخ حسین انصاریان در یک مراسم + ببینید
به گزارش منیبان؛ شیخ حسین انصاریان در سخنرانی اظهار داشت: اگر یک صاحب دلی به من بگوید که تعطیل کن و برو و به من ثابت کند که در روز قیامت گیر زبان و سوادم نیستم، خدا شاهده سخنرانی ام را تعطیل میکنم.
شیخ حسین انصاریان، در سخنرانی مراسم احیا شب بیست و یکم ماه رمضان که در حسینیه همدانی ها برگزار شد، اظهار داشت: من مدتی است که به خاطر گرانی ها و مشکلات شما، خجالت میکشم برایتان منبر بروم، نمیخواهم من را ببینید.
وی در ادامه بیان کرد: اگر یک صاحب دلی به من بگوید که تعطیل کن و برو و به من ثابت کند که در روز قیامت گیر زبان و سوادم نیستم، خدا شاهد است سخنرانیام را تعطیل میکنم. من از شما شرمندم و رنج میبرم که نمیتوانم مشکلات شما را حل کنم.
منبع: انتخاب

