رایزنی تلفنی وزیر خارجه قطر با باقری پس از پایان مذاکرات دوحه

رایزنی تلفنی وزیر خارجه قطر با باقری پس از پایان مذاکرات دوحه

رایزنی تلفنی وزیر خارجه قطر با باقری پس از پایان مذاکرات دوحه

به گزارش منیبان، «محمد بن‌عبدالرحمن آل‌ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر شامگاه جمعه با «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تلفنی گفت‌وگو کرد.

طبق اعلام وزارت خارجه قطر، طرفین در این گفت‌وگو تحولات اخیر منطقه به‌ویژه اوضاع غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین و همچنین تلاش‌های میانجی‌گرانه مشترک برای پایان‌دادن به جنگ در غزه را مرور کردند.

دوحه خبر داده آل‌ثانی و باقری بر ضرورت نیاز به بازگشت آرامش و کاهش تنش در منطقه تاکید کردند.

نخست‌وزیر قطر در این تماس تلفنی «بر تعهد دوحه به حمایت از تمام تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به‌منظور حصول امنیت و ثبات در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید کرد».

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *