چرا دوزاری خیابانی الان افتاده ؟ / به درد بخورها را کنار زدید فساد به بار آمد /چرا تاج استعفا نداد؟

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: هر جای دنیا بود رییس فدراسیون استعفا می‌داد. آقای تاج به چه قیمتی حاضر هستید سر کار باشید؟

به گزارش منیبان ؛ اصغر شرفی پیرامون موضوع مبارزه با فساد در فوتبال اظهار داشت: من فکر می‌کنم این افرادی که بازداشت شده اند بزرگ نیستند و باید بزرگتر‌ها را گرفت. در این کشور کسی زورش به مهدی تاج می‌رسد؟ از ایشان بپرسند که چرا این آدم‌ها در زیرمجموعه اش تخلف می‌کردند و او خبر نداشت. اگر خبر داشت و اقدامی نمی‌کرد که خودش هم باید پاسخگو باشد و اگر هم بی خبر بوده چه می‌گذرد پس مدیری نیست که لایق نشستن روی آن صندلی مهم باشد.

وی افزود: من اشتباه می‌کردم از او (مهدی تاج) انتقاد می‌کردم، چون کسی زورش به او نمی‌رسد. این مسئله فساد در استان کرمان اتفاق افتاده است. من آنجا کار کرده ام، آن‌ها مردمان خوبی هستند و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده و به نظرم ورود غریبه‌ها به فوتبال آنجا دلیل این اتفاق بوده است.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *